loading...
سیاست یعنی عشق

اینستاگرام باز هم رکورد خود را شکست

اینستاگرام طی هفته‌های اخیر بارها خبرساز شد: امکان لایک کردن کامنت‌ها، امکان اتصال به شبکه‌های اجتماعی دیگر، امکان پخش زنده‌ و امکان بوکمارک کردن پست‌ها از مهم‌ترین ویژگی‌هایی هستند که تنها در یک ماه اخیر به این شبکه‌های اجتماعی اضافه شده‌اند.

 

اینستاگرام پولش را از تبلیغات در می‌آورد. جدا افزایش سریع تعداد کاربران، یک اتفاق خوب دیگر هم برای این شرکت افتاده است: تعداد تبلیغ‌گذاران هم رشد خوبی نشان داده. در حال حاضر، این شبکه‌ی اجتماعی۵۰۰ هزار تبلیغ‌گذار دارد. امسال این شرکت ۱٬۵ میلیارد دلار از درآمدش را از تبلیغات به‌دست آورد. بر اساس تخمین‌ها، احتمالا این رقم در سال ۲۰۱۸، به ۵ میلیارد دلار می‌رسد.

 

اینستاگرام برای رسیدن به این نقطه، مسیری طولانی را پیموده؛ درست سه ماه بعد از این‌که اپ این شبکه‌‌ی اجتماعی روی اپ‌ استور اپل قرار گرفت (یعنی در سال ۲۰۱۰)، حدود ۱ میلیون کاربر از آن استفاده می‌کردند. در سال ۲۰۱۲، فیسبوک با مبلغ ۱ میلیارد دلار اینستاگرام را خرید. این شبکه‌‎ی اجتماعی به‌سرعت پوست انداخت و طی چند سال بعد به یکی از محبوب‌ترین شبکه‌های اجتماعی دنیا تبدیل شد. اما «کوین سیستروم» (Kevin Systrom)، شریک‌موسس و مدیر عامل اینستاگرام، ایده‌های بزرگ‌تری در سر دارد. او می‌خواهد اینستاگرام را به پرونده‌ی تصویری و زنده از کل دنیا تبدیل کند.

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نرم افزار رسمی ما

    نرم افزار رسمی ما را دانلود کنید

      و مطالب سایت را درگوشی 

        اندروید خود دریافت کنید.

     برای دانلود روی لینک زیر کلیک کنید.


    آمار سایت
  • کل مطالب : 1140
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 164
  • آی پی دیروز : 216
  • بازدید امروز : 361
  • باردید دیروز : 256
  • گوگل امروز : 7
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 1,779
  • بازدید ماه : 5,269
  • بازدید سال : 44,282
  • بازدید کلی : 621,530